گرو صنعتی کامیاب بتن
گروه صنعتی کامیاب بتن تولید کننده پایه های بتنی داربست و فنس

گروه صنعتی کامیاب بتن اولین تولید کننده پایه های بتنی در ایران کار خود را از سال 1380 شروع کرد. این شرکت با بهره گیری از دستگاه های اتوماتیک المانی و استفاده از میکسر بچینگ های پیشرفته با کیفیت ترین و با دوامترین مخلوط بتن را در محصولات خود استفاده میکند. مفتخریم اعلام کنیم محصولات این شرکت در بیش از پنجاه هزار هکتار از باغات و مزارع مورد استفاده قرار گرفته است و این خود گواه بر کیفیت محصول می باشد.

رضایت مشتری در طی این سال ها تنها هدف این مجموعه بوده و در این راستا مفتخریم اعلام کنید تا به حال هیچ گونه شکایتی از محصولات این مجموعه نداشته ایم.

کامیاب بتن سعی دارد با تامین و مدیریت فراورده های بتنی تمامی نیازهای متقاضیان در این زمینه را به بهترین شک تامین نماید. از این رو با ایجاد فضای تخصصی بر پایه همدلی و تکیه بر اصول و استانداردهای جهانی سیستم کیفیت فراورده های بتنی را روز به روز بهبود می بخشد. با انتخاب کامیاب بتن علاوه بر مشاوره رایگان، محصولات بتنی خود را با بی نظیرترین کیفیت فراهم خواهید کرد.

چرا گروه صنعتی کامیاب بتن

شرکت کامیاب بتن یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه تولید فرآورده های بتنی فعالیت می کند. ما در گروه صنعتی کامیاب بتن با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و تجهیزاتی فوق پیشرفته نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل تامین می کنیم. کامیاب بتن سعی دارد با اهداف کمک به رونق اقتصادی کشور و ایجاد تحولی عظیم در فراورده های بتنی رقابت سالمی را با سایر شرکت ها ایجاد کند. این شرکت با ایجاد بستری ایمن و قابل اعتماد برای مشتریانش در صدد است تا بهترین و مرغوب ترین محصولات بتنی در کشور را تولید و آن را بدون واسطه به مردم عزیز ایران ارائه دهد.

با حذف واسطه ها توسط این شرکت دیگر نگران اضافه بها در فراورده های بتنی نباشید. اهداف ما در گروه صنعتی کامیاب بتن به مواردی که گفته شد ختم نمی شود. متخصصان ما در این شرکت سعی دارند تا محصولاتی را تولید کنند که بهینه سازی و افزایش اعتبار عمر سازه ها و فضاهای مختلف را در بر داشته باشد.

خط تولید

تمام خطوط تولید در گروه صنعتی کامیاب بتن تماما اتوماتیک بوده که این امر کیفیت محصول نهایی را به مراتب نسبت به رقبای این شرکت بالا برده. بسیاری از خطوط شرکت طی سالیان دراز بومی سازی شده و این بومی سازی نه تنها باعث اشتغال زایی شده است بلکه محصول نهایی بسیار متنوع تری با قیمت مطلوب تر را عرضه می کند.

استفاده از مصالح با کیفیت

گروه صنعتی کامیاب بتن جهت تولید محصولات خود از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاهده می کند که این مواد شامل سیمان تیپ 2 و تیپ 5 و ماسه دو شور 06 استفاده می کند که این امر کیفیت محصول نهایی را افزایش می دهد. از این رواین گروه گارانتی 25 ساله بر روی بتن خود را به مشتریان عزیز تقدیم می کند.

بارگیری رایگان

گروه صنعتی کامیاب بتن جهت رضایت مشتریان عزیز خود تمامی محصولات بتنی را به صورت رایگان بارگیری می نماید. بارگیری محصولات به دلیل استفاده از لیفتراک و تراکتور سریع انجام میشود. و مشتریان و رانندگان عزیز وقت خود را برای بارگیری هدر نمیدهند.

بارگیری پایه های بتنی داربست و فنس توسط تراکتور
بارگیری پایه های بتنی داربست و فنس توسط تراکتور در شرکت کامیاب بتن راحتی بارگیری در مدت زمان بسیار کمتر نسبت به بارگیری با دست
بارگیری پایه های بتنی توسط گروه صنعتی کامیاب بتن
بارگیری پایه های بتنی داربست و فنس با جرثقیل و تخلیه اسان کمتر از 10 دقیقه

آزمایشات و افزودنی ها

تمامی محصولات بتنی گروه صنعتی کامیاب بتن از جمله عیار بتن و مقاومت بتن زیر فشار، سرما، حرارت و… مورد آزمایش قرار میگیرند و محصولی مرغوب و با کیفیت به دست مشتریان عزیز میرساند. این شرکت برای افزایش کیفیت و مقاوت بتن از افزودنی های بتن از جمله لیزین، چسب بتن، الیاف بتن و… با توجه به خواست مشتری استفاده کرده از فولاد حرارتی با کیفیت مقاومت بتن را تا 10 برابر افزایش داده و در بارگیری وحمل و نقل به مناطق دور هیچ گونه آسیبی به قطعات بتنی نخواهد زد.

دستگاه های استفاده شده در گروه صنعتی کامیاب بتن

دستگاه آلمانی نیمه اتوماتیک تولید تیرچه بتنی داربست و فنس

این شرکت تنها تولید کننده پایه های بتنی با دستگاه های نیمه اتوماتیک در ایران می باشد. که در زیر نمایی از این نوع دستگاه تولید تیرک بتنی نمایش داده شده است. توجه داشته باشید بسیاری از کارگاه های تولیدی تنها با تعدادی ناودانی و یک میز ویبره تیر های بتنی خود را تولید می کنند که این پایه های بتنی به هیچ وجه توانایی استقامت در مقابل فشار و توانایی ایستادگی در مقابل سرما و یخزدگی را ندارند.

دستگاه نیمه اتوماتیک المانی

دستگاه های استفاده شده در این شرکت تماما تحت لیسانس اروپا بوده. این دستگاه با تیراژ تولید 40 عدد تیرک بتنی در ساعت و استفاده از دو عدد الکترو ویبره با توان 500 کیلوگرم بتن نهایی خود را بیش از 2 دقیقه ویبره کرده و این امر باعث تراکم نهایی بتن و استحکام نهایی 40 درصد بالاتر از دیگر محصولات می باشد. توجه داشته باشید که به هیچ وجه قالب های تکی که شبیه ناودانی می باشند و میز ویبره های ناکارآمد به کار رفته در تولید این تیرک های بتنی توانایی تولید این محصول با این کیفیت را نداشته و نخواهند داشت.

دستگاه تولید تمام اتوماتیک پایه بتنی طرح تیر چراغ برق
دستگاه تمام اتوماتیک تولید پایه های بتنی در ایران که انحصارا توسط شرکت صنعتی کامیاب بتن جهت تولید تیرچه های بتنی استفاده می شود.
قالب دستگاه تمام اتوماتیک تولید تیرک بتنی
گروه صنعتی کامیاب بتن تنها تولید کننده پایه های 3 متری طرح لانه زنبوری در کشور می باشد و با بهره گیری از تکنولوژی المان این امر مهیا شده است.

میز ویبره ناکار امد و قالب های ناودانی غیر استاندارد

بسیاری از تولید کنندگان این محصول سعس بر تولید تیرچه های بتنی را دارند و با توجه به بودجه کم و دسترسی نداشتن به تکنولوژی تولید این دستگاه ها تماما با استفاده از میز ویبره های ناکار امد محصول نهایی بسیار ضعیف تولید می کنند که تماما ضرر این محصول به خریدار وارد میشود و در طی سالیان متمادی این امر خود را نمایان می کند.

لطفا در خرید محصول خود دقت کنید

میز ویبره ناکارامد
بسیاری از تولید کنندگان بدون در نظر گرفتن حقوق مشتری با تولید محصول نهایی بی کیفیت تنها به سود خود می اندیشند. که پایه تولیدی با استفاده از میز ویبره ناکارامد به هیچ وجه از کیفیت نهایی برخوردار نخواهد بود.
میز لنگ دار ناکار امد غیر اصولی
میز ویبره ناکارامد غیر اصولی که به هیچ وجه توانایی تولید تیرک بتنی داربست و فنس با کیفیت مطلوب را نداشته و نخواهد داشت
میز ویبره غیر اصولی و بتن تولید شده توسط بتونیر
بتن تولیدی با اختلاط ضعیف و میز ویبره ناکار امد به هیچ وجه توانایی تولید پایه های بتنی با کیفیت و مقاوم در برابر سرما و رطوبت را نداشته و نخواهد داشت از این رو در انتخاب خود دقت کنید.