گروه صنعتی کامیاب بتن

گروه صنعتی کامیاب بتن اولین تولید کننده پایه های بتنی در ایران کار خود را از سال 1380 شروع کرد. این شرکت با بهره گیری از دستگاه های اتوماتیک المانی و استفاده از میکسر بچینگ های پیشرفته با کیفیت ترین و با دوامترین مخلوط بتن را در محصولات خود استفاده میکند. مفتخریم اعلام کنیم محصولات این شرکت در بیش از پنجاه هزار هکتار از باغات و مزارع مورد استفاده قرار گرفته است و این خود گواه بر کیفیت محصول می باشد. جهت ارتباط با گروه صنعتی کامیاب بتن رایگان مشاوره جهت احداث باغ و بهترین محصول را جهت مصرف خود انتخاب کنید.

عمده محصولات تولیدی در شرکت کامیاب بتن شامل پایه های بتنی 2.5 و 3 متری در انواع ابعاد مختلف می باشد که رضایت مشتری در طی این سال ها تنها هدف این مجموعه بوده و در این راستا مفتخریم اعلام کنید تا به حال هیچ گونه شکایتی از محصولات این مجموعه نداشته ایم.

کامیاب بتن سعی دارد با تامین و مدیریت فراورده های بتنی تمامی نیازهای متقاضیان در این زمینه را به بهترین شک تامین نماید. از این رو با ایجاد فضای تخصصی بر پایه همدلی و تکیه بر اصول و استانداردهای جهانی سیستم کیفیت فراورده های بتنی را روز به روز بهبود می بخشد. با انتخاب کامیاب بتن علاوه بر مشاوره رایگان، محصولات بتنی خود را با بی نظیرترین کیفیت فراهم خواهیم کرد.

جهت ارتباط با گروه صنعتی کامیاب بتن لطفا به ادرس زیر و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس کارخانه

استان قزوین ، شهرستان تاکستان ، شهر اسفرورین ، بعد از ناحیه صنعتی ، کنار اداره خدمات کشاورزی اسفرورین

شماره های تماس

جهت مشاوره و ارتباط با واحد فروش لطفا با شمار های زیر تماس حاصل فرمایید.

09121464987

09128215800

09301964972

09201464987

آدرس بر روی گوگل مپ

جهت ارتباط با گروه صنعتی کامیاب بتن می توانید از نقشه زیر استفاده فرمایید.


Comments

ارتباط با گروه صنعتی کامیاب بتن — بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>